2016. augusztus 25., csütörtök

Este Viki meglát, nagyon elkezd röhögni.
én: - Ne már. Ennyire nem nézhetek ki szarul.
Viki: - De!


Mogyorót eszünk, közben próbáljuk kitalálni, kinek a hangját halljuk a másik gyárból.
Viki: - Ha rágok, nem hallok.
én: - Szopogasd, tovább tart.


Egyre többször tűnnek el a kajáink meg az evőeszközeim.
Viki: - Na, most megvan a kanalad?
én: - Meg. Most minden nap másik szekrénybe rakom.
Viki: - Bazmeg, annyira trükkös vagy!


Viki: - Szépen írjál már!
én: - Sose tudtam. Alsóban minden délután kellett otthon írnom egy oldalt, mert már akkor is olyan szépen írtam, hogy még többet akartak belőle.
Viki: - Hát ha mellettem fogsz melózni, erre jó eséllyel vissza kell szoknod.


Misi bácsi: - Az Évi újabban egyre kriminálisabb. Mindent elejt, lever, felrúg, átesik valamin. Amikor lebaszom, hogy szedje már össze magát, akkor meg vihog.
Viki: - Igen? Pompás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése