2016. augusztus 24., szerda

Minden héten összeírjuk az Öregnek, ki hogy jönne következő héten, hogy ne neki kelljen egyesével megkérdeznie.
én: - Pista bácsi, itt van a délutánosok kívánságlistája.
Öreg: - És ez mi?
én: - A jövő hét.
Öreg: - Mert milyen nap van ma?!
én: - Szerda...?
Öreg: - Má' megin'?!


Nem nagyon van alapanyag meg meló. Éjjelesek vagyunk, reggel Vikiékkel beszélünk.
én: - Na, Misi bácsi, menjünk hazafelé?
Viki: - Maradjatok! Ne ketten legyünk az Attilával!
én: - Ketten lesztek? Oh, milyen romantikus!
Viki: - Hogy rohadnál meg, te nyomorék! Tudod mit? Tényleg inkább menjetek!


Felállok Viki mellől, Attila egyből odaül.
Attila: - Na, nem kell hideg raklapra ülnöm. Jó meleg vagy, Éva.
én: - Köszönöm. Te is.
Attila: - Mondták már páran. Isten nyugosztalja őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése