2016. augusztus 26., péntek

Misi bácsi az éjjeli tizenkét óra meló mellett tegnap még egész nap fát hordott otthon, szóval fél egykor kiment aludni. (Ilyenkor rám van bízva a kóceráj.) Megállt az egyik gép.
Toncsi jön oda: - Nem tudod, hol van a Misi bácsi?
én: - Én vagyok a Misi bácsi.


Öt perce keltegetem Misi bácsit az előre megbeszélt időpontban.
én: Na. Kapd most már össze magad. Mire odaérsz a kajáldába, kész lesz a kávéd. De úgy is fogalmazhatok, hogy ha nem érsz oda, mire kész lesz a kávéd, akkor behozom és a nyakadba borítom.


Misi bácsi: - Te el sem tudod képzelni, hogy egy nő mennyi pénzt el tud baszni saját magára.
én: - Te figyi már, nem tudom, mennyire tűnt fel, de én is nő vagyok.
Misi bácsi: - Az teljesen más.
én: - Várj egy kicsit, még el kell döntenem, hogy most megköszönjem a bókot vagy megsértődjek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése