2016. április 27., szerda

Baromi sok meló van. Misi tegnap reggel hatra jött dolgozni, de amikor este kilenckor bementem, ő még ott volt.
én: - Nyuszika, hát te? Mi jót csináltál délután?
Misi: - Itt szoptam!
én: - Arra irányult a kérdésem, hogy a sok fasz közül most épp melyiket...


Rózsaszín por van a gépemen, elég tré. Reggel az Öreg megkérdezte, mi újság, én meg vernyogtam neki kicsit.
rá öt percre az Öreg: - Feri, légy szíves csinálj mintát az új porból, és ha jó lesz, a tíztonnáson lecseréljük a rózsaszínt.
Feri bá rám néz: - Azt el kell ismerni, hogy azé' valamit tudsz...


Vezetek, kamiont előznék, de a belső sávban van egy nagy valami. Közelebb érve látjuk, hogy egy halott őz.
én: - Szegény őzike! Látta? Nem volt feje!
Misi bácsi: - De volt. (morog a bajsza alatt) Tőle három méterre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése