2016. április 21., csütörtök

Az Öreg felvett egy nénit részmunkaidőbe. Nagyon cuki a néni, csak kicsit nehezen ért meg dolgokat. Reggel Viki vitte át az öltözőbe megmutatni neki a szekrényét.
Viki meséli: A csaj odaadta neki a kulcsot, rárakta a címkét a szekrényre. Megkérdezte, hogy egy nevet kérhetek? Azt mondja a néni: persze!


Rózsanéni ráeszmélt hogy se Misi bácsi, se én nem fogunk vele kimenni bagózni.
néni: - Viki, te sem dohányzol?
Viki: - Nem.
néni: - Hát ez borzasztó!


Nővéremnél lakom három hétig, ezért kocsival járok.
Viki: - Te muci, azt hallottad, hogy ma van valami országos traffipax-nap, és minden létező cuccukkal mérnek?
én: - Húbazmeg. Ezt azért jó, hogy mondod.
Viki: - Egész nap, szóval remélem, hogy reggel normálisan közlekedtél. Gyorsan jöttél?
én: - Nem, mert jött előttem egy baszom lassú Opel, és nem előztem meg.
Viki: - Azt a jóisten küldte eléd...


én: - Ezt bezzeg sehol nem olvastam, de senki nem is mondta eddig rajtad kívül.
Viki: - Éva, én múlt hét óta erre készülök.


A tegnapi mintát kidobtuk a selejtbe, ahogy szoktuk, rá fél órára megjelent az Öreg, hogy meg kéne mérni a tegnapi minta sűrűségét. Nekiálltam kibányászni a zsákból.
két perc múlva odajön Misi bácsi: - Hagyjad, azt mondja az Öreg, nem olyan fontos.
én: - Miért, bevallotta neki, hogy kibasztuk?
Misi bácsi: - Nem. Szerintem abból jöhetett rá, hogy látta, hogy derékig a selejtes zsákban vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése