2016. április 28., csütörtök

Chris leül: - Jé, ez a csoki honnan jött?
én: - Kaptad.
Chris: - Kitől? Köszönöm.
én: - Szívesen.
Chris: - Tőled?
én: - Nem, csak úgy mondtam, hogy szívesen.


Tesómnál lakom másfél hete, azóta kétszer bedőlt a kerítés (előtte soha), és több dolog is tönkre ment már.
Viki: - Ez a csoki még húsvétról maradt?
én: - Gondolom. Nővéremnél találtam.
Viki: - Nem elég, hogy szerencsétlennek romba döntöd a házát, még a csokiját is megeteted velünk...


Misi bácsi kapott új tollbetétet, előveszi. Nyúlok érte, nem adja oda.
én: - Miért nem rakhatom én össze azt a rohadt tollat?
Misi bácsi: - Mert te balfasz vagy. (próbálja a tollat minél messzebb tartani, hunyorog (nem volt nála szemüveg))
én: - De én legalább látok!


Misi bácsi Vikinek: - Az Évi folyamatosan matat-kutat, valami mindig van a kezében. Kerek két percig, mert annyi idő alatt biztos leejti. De bármit. Tégla, tolómérő, olajos flakon, telefon, üveg.
én: - Jó volna, ha befogná, mert ha a Viki rájön, hogy mégse akar velem dolgozni, akkor nem lesz állásom.
Viki: - Kurvára nem érdekel. De a telefonomat nem veheted a kezedbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése