2016. február 20., szombat

Viki reggel bejön: Hol a vodka? Most úgy raknék a kávémba...


Misi ráz egy zacskó cukorkát, megszólal: Cuk-rázda.


Viki: - Éva, a Misinek már mondtam, hogy téged el foglak picsázni.
Attila: - Miért?
Viki: - Azért, baszd meg, mert a Misi mond nekem egy szar viccet, amin nyilván nem röhögök, aztán odamegy az Évához, elmondja neki is, az meg hülyére röhögi magát.


Misi: - Csütörtökön kergetőztünk a Gézával.
én: - A Géza ment felé egy téglával, akkor a Misi elindult a másik irányba. Aztán ha mégis utolérte, akkor mondta neki, hogy kérdezd az Évától.
Viki: - Az a helyzet, hogy már mindenki ezt mondja neki...


Misi problémázik, mert meló után készültek menni Feri bához, de ő vezetett, és szerette volna, ha fuvarozom őket, hogy ihasson.
Misi: - Elvinnél minket este haza, hétfőn bejönnél a kocsival éjjelre, én meg hazamennék vele kedden.
Viki: - Na, Éva, lesz hétvégére egy Suzukid!
én: - Most is van.
Viki: - De nem úgy! Ezt összetörheted!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése