2016. február 25., csütörtök

Viki elmesélte a délelőtt mélypontját: Misivel csomagoltak. Viki szólt Gábornak, hogy telefonáljon át, hogy kéne doboz. Közben odament az Öreg, hogy a beszállító faszi kérdezi a telefonban, hogy hányas kesztyű kell, Viki mondta, hogy tízes.
Viki: Mondom a Misinek, hogy legyen kedves, menjen át, hozza el a dobozokat. Azt mondja: tízes? Mondom nem, sima egyszerű doboz, kis raklap, tehát kétszáz darab. Átmegy. Tíz perc múlva visszajön halál idegesen, hogy ezek a faszok nem adták oda neki a kétszáz darab tízes kesztyűt.


Viki: Mondjuk azt megnéztem volna, amikor visszament, hogy félreértette, és igazából dobozért jött.


Viki: A Géza úgy tud nézni, mint mókus a makkra.


én: - Mikos lesz az ISO?
Viki: - Passz. Valamikor márciusban.
én: - Remélem, nem leszek itt.
Viki: - Hát majd én úgy csinálom, hogy itt legyél.


Misi hozott karácsonyi puszedlit, nézegeti a hullócsillag alakút.
Misi: - Ez olyan, mint egy tyúk.
én: - Vagy egy bagoly.
mindketten megvilágosodva: - Ez egy cicaaa!
Viki: - Azt kell mondjam, hogy furák vagytok.


Viki: Múlt héten éjjel a Palika odajött hozzám, hogy én ittam-e már az automatából energiaitalt, milyet vegyen, mit javaslok. Mondtam, hogy azt javaslom, hogy menjen a gecibe, mielőtt megütöm.


Jövünk ki, visszanézek az ablakon.
én: - Na, a Gézu már pakol ám!
Chris: - Az ki?
én: - A fura kemencés bácsi, akit szerintem nem ismersz. Majd megmutatom, ki az.
Misi bácsi: - Csak ha lehet, ne kérdezz tőle semmit.


én: - Pista bácsi, jövő szombat munkanap. Három műszak lesz?
Öreg: - Mindenféleképpen!
én: - Akkor szombaton is délután jönnék, jó?
Öreg: - Nem biztos, hogy lesz délután, lehet, hogy csak délelőtt lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése