2016. február 19., péntek

A szomszéd üzemnek az ebédlőből nyílik az ajtaja, általában csesznek becsukni, ami zavaró, amikor kajálunk. Már kb. négyszer kelt fel egyikünk becsukni. Bemegy egy nő, nyitva hagyja. Misi feláll, odamegy, becsukja. Visszaül, abban a pillanatban bemegy valaki, nyitva hagyja.
Misi: Odaülök, bazmeg!


Odaáti mérnökgyerek nálunk szaladgál két téglával.
én: - Ő mit csinál?
Misi bácsi: - Azt mondta az Attila, hogy kopást mér.
én: - De mér' ő?
Misi: - Mer' ő mér.


Misi: - A Viki megint lebaszott. Bár lehet, hogy ebben most hibás voltam én is...
én: - Mi történt?
Misi: - Kérdezte, hogy miért hatos téglát pucolok. Mondtam, hogy ennek két oka van. Egy: nincs más dolgom. Kettő: csipkebokor vessző.


Viki: Misi, légyszi vidd oda ezt a szikét a Gézának. Útközben törj le a pengéjéből egy darabot, és kezdd el szopogatni.


Viki: - Mucikám, nem sütsz valamit holnapra, hogy jó kedvem legyen?
én: - Hozok vodkát.


Misi bácsi mondott egy nagyon szar viccet, de egy napja röhögök rajta, szóval iderakom.
Ketten ülnek a motoron, megszólal az első.
- Zörög a sárhányó.
- Tessék?
- Zörög a sárhányó.
- Nem hallom.
- Zörög a sárhányó.
- Nem hallom, mert zörög a sárhányó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése