2016. február 10., szerda

Tamás faszoskodik Gézával.
én: - Fú, de gyűlölöm ezt az embert!
Viki: - Na! Nem szokásod.
én: - Nem, de ő kivétel. Nem bírom elviselni.
Viki: - Hm. Szimpatikus.
én: - Ki?!
Viki: - A hozzáállásod.
én: - Ja! Azt hittem, a Tamás. Mert akkor barátság vége!


Öregék 1:1-es, három méteres rajzokat illesztenek össze, le vannak rakva a földre a darabjai. Egy tizenöt kilós tálcával a kezemben ugrálok át fölötte.
Viki: - Ahol nincs rajz, oda ráléphetsz ám!
Öreg: - Éva, aki erre rálép... az nem tudta átlépni.


Vikinek nagyon rossz napja volt, mert az Öreg körülötte ténfergett.
én: - Segítesz lerakni ezt a szart?
Viki: - Segítek, de akkor te is segítesz rajtam.
én: - Nem öllek meg, ha erre célzol.
Viki: - Így bízzon meg valakiben az ember...!


Beszólok valamit Vikinek.
Viki: - Na, ez túl fog nőni még rajtam is...
Misi: - Te atyaúristen.


Misi bácsi: - Na, kezdődik a böjt?
én: - Dehogyis. Hol van még hamvazószerda?
Misi bácsi: - Ma van. (bekap egy karika kolbászt)
én: - Tényleg? Látom, magát se mozgatja meg túlzottan a böjt.
Misi bácsi: - Dehogynem. Csak ez még a tegnapi kajám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése