2016. február 9., kedd

Tizenhatoztam ma, délelőtt hálót ragasztottam. Harminc darab kellett, odajött az Öreg okoskodni. Elmegy.
én: - Azt mondja nekem, jól számoljam ám meg, nehogy többet csináljak. Hát mondom hülye vagyok, de azért nem ennyire...
Viki: - Mondtad neki?
én: - Nem.
Viki: - Kellett volna. Akkor jött volna rá, hogy tényleg olyan vagy, mint én.
én: - Lehet, hogy ezt májusig nem akarom annyira reklámozni...


Eléggé szét voltam esve. Nyolc óra, kajaszünet. Fél perc alatt három dolgot leverek, meg még meg is botlok.
Viki: - Rózsám, te ma nem vagy képben.
Attila: - Tán szerelmes vagy?
Viki: - Ja. A munkába, a hülyéje.


Mielőtt lerakja az ember a hálót az asztalról (kurva nehéz jól emelni) a raklapra, körbe kell vágni. Átszenvedem a raklapra, meglátom a szélét, nyüszítve ráborulok.
Viki: - Na?
én: - Körbevágtam szerinted?
Viki: - Meglepődtem szerinted?


Misi: - Géza, ne vigyorogj az Évára, mert ő az én csajom!
Attila: - Akkor baszd meg.


Reggel az volt az első mozdulatom, hogy amit tegnap délután fél óra alatt kiraktam, azt szétdöntöttem a picsába, kiraktam újra, és akkor kiderült, hogy mérethibás lapkából sikerült véletlen megcsinálni, szóval baszhattam ki az egészet.
Misi bácsi: - Na, az Öreg reggel nézte a papírokat?
én: - Fogalmam sincs, én reggel el voltam foglalva a saját magam szopatásával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése