2016. január 6., szerda

Reggel háromnegyed hat, Vikivel eléggé szét vagyunk esve.
Attila bejön: Basszátok meg, úgy ültök azon a raklapon, mint akiket odadobtak!


Vihogok Misin.
Viki: - Éva, hányszor mondjam még, hogy ne röhögj rajta, mert adod alá a lovat!
én: - Azé' hadd ne én tegyek már arról, hogy a Misi... fura.
Viki: - Éva, te kevered a dolgokat. A Géza fura. A Misi gyökér.


Géza gépen volt. Első szünet, megyünk ki. Bácsika ügyesen kinyomja a piros gombbal a gépet, de a motorját járva hagyja.
Attila visszakiabál: - Kapcsolja ki a motort is, jó?
Géza: - Hogy kell?
Attila: - A "motor ki" feliratú gombbal, Géza!
Géza elkezdi egy teljesen random helyen keresni a gombot
én: - Géza bácsi, ott, maga előtt! A másik piros gomb!
Géza: - A zöld?


Kajálunk, Misi majomkodik. Nem bírom tovább, felröhögök.
én: Misi, hagyd ezt abba, mert megint én leszek lebaszva!


én: - Maga szerint azt mennyire vehetem biztosra, amit az Öreg mondott, hogy felvesz ősztől a Viki mellé?
Misi bácsi: - Teljesen.
én: - És ha addig felvesz valakit?
Misi bácsi: - Nehogy azt hidd, hogy olyan könnyű találni még egy hülyét, aki elviseli a Vikit...


Géza nagyon sután kommunikál, konkrétan nem érteni, mit mond.
én: - Bácsika kerestetett velem a neten egy könyvet, nem tudta se a címét, se az íróját. De nem bírta kivárni, hogy megnézzem neki, tegnap bement egy könyvesboltba. El tudod képzelni, ahogy előadta, mit szeretne?
Viki: - Szerintem az eladónő felmondott a gecibe...


Attila kapott egy kenőanyagot/ragasztót gyártó céget promotáló naptárat, meztelen nénis nyilván. A januári lapon egy nagyon nagy mellű félpucér hölgy valamit épp ragaszt egy apró ragasztós tubussal.
Attila: - Géza, jöjjön, nézze meg, milyen naptáram van!
Géza nézi: - Az pillanatragasztó?
(a csöcsökre nem reagált)


Attila kitalálta az év viccét:
- Hogy hívják a japán kemencést?
- Gézuka Magafuri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése