2015. december 19., szombat

Tegnap buli volt.
Attila: - Sose felejtem el azt a hangot, amikor a Jani csavarlazítás közben fejbekúrta magát a csővel. Olyat koppant a homlokán...
Viki: - Az kurva jó volt. Bementem az irodába, mondom a Gábornak: te, figyu, jönni kéne, mert a János fejbebaszta magát egy vascsővel. Rám néz, azt mondja TESSÉK?!


Attila elmondott egy viccet Vikinek, nem röhögött. Elmondta nekem, nem röhögtem. Elmondta Gábornak, ő kierőltetett egy kis kacajt.
Attila: - Na, a Gábornak félig tetszik!
én: - Nem, csak ő udvarias.


Gábor: - Éva, te hogy tudsz jönni dolgozni, amikor egy másik diák se tud?
én: - Hogy is mondjam... Lehet, hogy azzal van összefüggésben, hogy nem járok be iskolába és a tíztonnás mellett tanulok.


Gábor: - És mi leszel, ha nagy leszel?
én: - Hát nem szociális munkás, az szinte biztos.
Gábor: - Menet közben elment a kedved tőle?
én: - Nem, menet közben rájöttem, hogy a személyiségem nem alkalmas arra, hogy embereket gondozzak mentálisan.
Viki: - Mondd ki nyugodtan, hogy túl sok időt voltál mellettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése