2016. január 7., csütörtök

Nincsenek diákok, csak én.
Öreg: - Hol a picsába' vannak a diákok?
én: - Tanulnak...?
Öreg: - Hát ennyit nem kéne!


A Bácsika magázza Misi bácsit meg Feri bát (egyiknél 2, másiknál 4 évvel fiatalabb).
Géza: - Jövő héten a Misi bácsi milyenes lesz?
én: - Éjszakás.
Géza: - Akkor a Feri bácsi délelőttös?
Misi: - Géza! Miért bácsizod őket?! Mi is ugyanolyan vén faszok vagyunk, mint ők!


Viki hálót ragasztott, de a jól bevált ragasztó helyett most egy másik fajtával kellett, amit gyűlöl. Odahívott segíteni.
Viki: - Éva, kurva erősen fogjad, én meg húzom. De tényleg nagyon erősen próbáljuk, mert nagyon nehezen jön szét.
nem sikerült, az Öreg épp arra járt, hárman meg tudtuk kezdeni
Viki: - Jó, akkor most az Öreg elengedi, és szépen elmegy innen a faszba.


én: - Amúgy most miért ezzel kell ragasztani?
Viki: - Passz. Lehet, hogy úgy tűnt, hogy unatkozom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése