2016. január 14., csütörtök

Géza bácsi nem értette meg, hogy a távolsági buszra szóló bérletével miért nem utazhat helyi járaton.
Géza: - De a Feri is mindig helyi járattal megy.
Viki: - Igen, kedvesem, de a Ferinek helyi járat bérlete van! Ő meg a távolságira nem ülhet fel.
Misi: - Géza, annyit jegyezz meg, hogy ha a Ferivel egy busszal mentek, valamelyikőtöket meg fogják baszni.
Viki: - És valószínűleg nem a Feri lesz az.


Misi: Géza, az lesz a megoldás, hogy veszek neked egy pisztolyt, és azzal bármelyik busz elvisz téged bárhova.


Az Öreg nemlétező gyártmányokat írt ki, hogy rakják fel a kemencére.
Viki morog: Csak jöjjön be reggel... megkéselem, baszd meg.


Misi beteg.
Viki: - Ne tudd meg, ez délelőtt már mit vergődött.
Misi: - A Viki mondta, hogy nyírjam ki magam. Ajánlgatta a szikét... El is kértem tőle: légyszike.


Nyilván ordítva röhögök.
Misi: - Viki, az Évi adja alám a lovat. Baszd le!
Viki: - Már beletörődtem, hogy ha együtt vagytok, mindkettőtöket elveszítem.


Egyik szombatról beszélünk, amikor Misi nem volt a topon.
Viki: - Eltörte az összes menetfúrót. Futkozott itt a három üzemben, hogy szerezzen helyette. Akkor kapott egy kézit, azt tekergette.
Géza: - Az a baj, hogy sehol nem lehet magyar sárga paprikát kapni.


Magyarázzuk Gézának, hogy ő bármilyen szar téglát is talál, ne írja be a munkakapra selejtként, mert csak Viki írhat selejtet.
Géza: Hú, akkor többet nem írom be. Tegnap a Lacival (újember) volt 19 darab selejtünk, mondom azt felezzük el: tízet-tízet beírtunk.


Géza: - Hallottatok már olyat, hogy a zsíros kenyeret almával enni?
Misi: - Hmm... ahhoz már csak egy kis lekvár hiányzik.
Viki: - Meg a magyar sárga paprika!


Játszom a tollammal, Misi bácsi kiveri a kezemből.
én: - Ezt most miért?!
Misi bácsi a többieknek: - Állandóan játszik valamivel. Az előbb tíz percig a sztearáttal szórakozott (apró szemcséjű por).
Viki: - Mit lehet azzal szórakozni?
én: - Vicces, ahogy belenyúlsz.
Viki: - Bazmeg, Éva, még mindig meg tudok lepődni.
én: - Mert az a baj, hogy te azt hiszed, normális vagyok.
Viki: - Erről szó sincs. Én nagyon jól tudom, hogy aki elhallgatja a Misi faszságait, az normális nem lehet.


Reggel beszéltem az Öreggel. Öreg elmegy, Viki odajön.
Viki: Éva, két dolog. Egy: megtaláltam a cukorkát, köszönöm szépen. Kettő: nem tudom, miről beszéltetek, de ne bólogass ilyen bőszen az Öregnek, mert szájba rúglak.


Misik mennek lefele, én megállok.
én: - Megvárom a Gézut, lejön velem a helyi járattal, megmutatom neki, hol kell felszállnia a távolságira.
Misi bácsi: - A Zoli is azzal szokott menni. Keresd meg azt, aztán kérd meg, hogy fogja szépen kézen a Gézukát és vigye magával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése