2016. január 16., szombat

Három év alatt Misi bácsi hatezer történetéből lett pár kedvencem.
én: - Mondja el, amikor elgörbítették a pótkocsit.
Misi bácsi: - Feldőlt.
én: - Lehetne kicsit bővebben?
Misi bácsi: - Nem jött le róla a föld és feldőlt.
én: - Gyönyörűm, tudom, nem amnéziás vagyok, csak szeretném hallani!


Viki váltott reggel, az Öreg a gépemre rakta, ő ettől nem volt boldog egyáltalán.
Viki: Éva, mondd, hogy van egy kis pluszom! Mondjuk úgy nyolc óráig...


Géza bácsi Vikinek panaszkodott a Feri bára, hogy véletlen elárasztotta az egyik sarkot vízzel.
Viki: - Azt mondja nekem, mert a Feri olyan figyelmetlen. Figyelmetlen a Feri.
én: - Nekem meg a Tamást savazza, mert tudja, hogy azt utálom. "Lusta a Tamás. Sumák. Sumák a Tamás!"
Viki: - És az a szomorú, hogy két gombot nem tud megnyomni, de ezt nagyon jól látja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése