2015. november 21., szombat

Tegnap az Öreg baromsága miatt este nagyon kellett Misi bácsinak kapkodnia, már én is beálltam neki segíteni, ő írta meg a téglákat, én raktam fel a lapra.
este fél tíz, Móci elmegy mellettünk: - Szerinted Misi bátyád idegösszeomlást kap még ma?
én: - Minden esély megvan rá.
Misi bácsi lerakja, ami a kezében van: - Hát nem lenne csoda. Ez a fasz iderakja nekem a szar betéteket, a másik meg két óra alatt ér be a raktárkulccsal... Akkora barom az Öreg, direkt ráír mindenre mindent, de már azt is elbassza. Kéne még egy óra, hogy normálisan meg tudjuk csinálni.
én: - De akkor írja már, ne pofázzon!


Viki: - Jaj, istenem.
Attila: - Mondjad!
Viki: - Te! Hogy rábasznál, ha te lennél az isten.
Attila: - Az hagyján, de te hogy rábasznál...


Viki jövő héten lesz 30 éves.
Attila: - Megnéztem, melyik nap lesz a szülinapod. Most leszel 22, ugye?
Viki: - Na, látod, nem vagy te olyan hülye.


Attila: - Egészen meglep, hogy az Öreg nem hívott fél hatkor, hogy minden rendben van-e.
Viki: - Mert ma engem hívott...


Géza bácsi arról mesél, hogy szokott csinálni bort.
Attila: - Azt meg kéne kóstolni.
Géza bácsi: - Hozok. Az idei még nincs kész. Hozok a tavalyiból.
Attila: - Mennyi lett tavaly?
Géza bácsi: - Semmi.


Viki egész délelőtt pakolt, fájt mindene és elege volt.
Attila: - Menj haza, azt' szexelj egyet.
Viki: - Na hagyjál békén.
Attila nekem: - Úgy csinál, mintha azt mondtam volna neki, hogy lapátoljon el két köbméter murvát.


Úgy volt, hogy jön új ember, már dokinál is volt, de az utolsó percben beközölte, hogy talált jobb melót.
én: - Mit szólt az Öreg?
Attila: - Szerinted? Kiakadt, mint az ampermérő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése