2015. november 20., péntek

Szerda este Palika biciklivel jött dolgozni, tanyált egyet, szóval úgy ért be, hogy fél arcán nem volt bőr. Mi este eljöttünk, Viki ment éjjelre.
ma Viki: - Kurva jól bekötözted a Palika fejét.
én: - Hát nem volt egyszerű... Az az egy vigasztalt, hogy ha te meglátod, nagyon fogsz röhögni.
Viki: - Éva, én mást se csináltam, csak röhögtem...


Az Öreg ott hagyta délutánra az alkatrészeket a nagygéphez, hogy Misi bácsi rakja össze, csak sikerült neki rossz cuccokat kirakni. Misi bácsi felhívta.
Öreg: - Hát hogy a picsába, az Attilával még össze is próbáltuk!
Misi bácsi: - Hát kibaszott ügyesek vagytok...


Öreg: - Nem tudom, hogy lehet rossz, amikor én írtam rá, hogy ez való ehhez.
Misi bácsi: - Én erre nem lennék büszke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése