2015. november 23., hétfő

Csütörtökön meg pénteken Misi szabin volt. Mielőtt elment, Gézának a lelkére kötötte, hogy csütörtök délután pucolja meg a szilícium lapokat. Géza nyilván elfelejtette.
Ma reggel jön be, mosolyog, mint a tejbetök.
én: - Nézd már, hogy vigyorog.
Viki: - Vigyorogjon csak. Úgyse vigyorog már sokáig, mert ha a Misi megtudja, hogy nem pucolta meg a lapokat, lefejeli.


Attilának kellett volna elvinnie Feri bától egy láda almát Vikinek.
Viki: - Gondolom tegnap hívtál párszor. Bocs, elhagytam a telefonom, azért nem vettem fel.
Attila: - Azért megcsörgethettél volna, hogy mi van.
Viki rám néz: - Ez egyre hülyébb, baszd meg...


Géza bácsi: - Az volt a baj csütörtökön, hogy elfelejtettem.
Misi: - Ez rendben van Géza, de miért nem pucoltad meg pénteken?
Géza bácsi: - Á, azt nem engedte volna az Öreg.
én: - Géza bácsi, miért ne engedte volna? Ez jóval fontosabb lett volna, mint amit tetszett csinálni pénteken.
Géza bácsi: - Nem, az Öreg nem engedte volna.
Misi: - Géza, baszd meg, ha kiérünk a portán, megütlek!


A két böszme rocker fiúnak az enyémnél hosszabb, derékig érő haja van, ami Vikinek kurvára jól jönne a hajhosszabbításához.
én: - Remélem, jössz szombaton, mert itt lesznek a rockerek.
Viki: - Na, még azok hiányoznak... Te, vágjuk már le valahogy a hajukat!
én: - Melyiket akarod? A szőkét?
Viki: - Nekem mindegy. Ha jobban belegondolok, a tied is jó lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése