2015. november 25., szerda

Délelőtt tízre mentem.
Viki: A Feri ma nagyon szét van esve. Mászkál összevissza reggel óta. Például háromnegyed nyolctól nem is tudom, hol volt. De szerintem ő se tudja.


Viki: - Maga szerint hány éves vagyok?
Feri bá: - 24-25?
felröhögök: - De aranyos.
Viki: - De bunkó vagy, Éva!


Feri bá Vikinek: - Mielőtt elmegyek nyugdíjba, egyszer elkaplak téged.
Viki: - Hát ha azt megpróbálja, nem fog nyugdíjba menni. De máshova se...


Megszorult a nagygép, Tomi elindult a zsírzóért.
én: - Hát igen, a megfelelő síkosítás mindig fontos.
Misi: - Évi, ha ezt én mondom, az oké, de a te szádból kibaszott meglepő volt.


Tomi: - Na, mondjatok valami jót!
én: - Pina!
Misi: - Éva, mi van veled?
Tomi: - Tudjátok, mi a jó az éjjeles műszakban?
én: - A pina?
(Tamás itt adta fel a velünk való beszélgetést.)


Misi beszól valamit.
én: - Misi, tegyünk úgy, mintha ez a mondat nem hangzott volna el, és akkor maradhatunk barátok.
Misi: - Én igazából nem azt akarom, hogy barátok legyünk.
én: - Ha sokat pofázol, nem is leszünk.


Kitaláltam, hogy kéne Misinek dolgoznia, végül is kijött egy 28 órás műszak.
én: - Nem lenne az olyan sok, mit vagy oda?
Misi: - Ha ilyeneket mondasz nekem, hozok egy tyúkot, és azzal verlek agyon! Egy élő tyúkot.... Sőt! Egy kakast hozok!


Rajzolni kezdek Misi tollával, ő elkezd löködni.
én: - Nem hiszem el, hogy nem lehet egy kurva szívecskét rajzolni ebben a kibaszott gyárban anélkül, hogy valaki nekiálljon basztatni!
Misi odébb áll: - Ja, ha ilyen szépen kéred, rajzolgass csak!


Misi Géza bácsinak: - Na, majd felhívjuk az Évát!
én: - Nem vagy vicces. A biztonság kedvéért azért lenémítom éjjelre a telefonom.
Misi: - És ha én mondjuk szép álmokat akarok neked kívánni?
én: - Kívánj most!
Misi: - De ha én éjfélkor akarok neked szép álmokat kívánni?
én: - Éjfélkor édesanyádnak kívánj szép álmokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése