2015. november 27., péntek

Attiláék szétkapták mind a két gépemet, nem tudtam, mit csináljak.
én: - Viki, neked mit tudok segíteni?
Viki: - Ölj meg!


Feri bá annyira szerelte az egyik gépemet, hogy ki se jött reggelizni, mert úgy döntött, nélkülünk fogja megoldani a helyzetet.
én: - Mire beérünk, lehet, hogy megváltja a világot.
Viki: - Ne aggódj, ugyanott fog tartani, mint amikor otthagytuk.


Felzúg bent a gépem.
én: - Na! Megy a tíztonnás!
Viki: - Csak már rá van állva a füled. Ez a csengőhangod, nem?
Attila: - A kijelzője a háttérképed. "Hogy hívnak?" "Négyszáz-kétszáznégy!" (ez egy gyártmány)


Megyünk be, megy a gép.
én: - Jaj de ügyes a Feri bácsiii!
Viki: - Éva, leszakad a plafon!


Géza bácsi mindig hozzám jön, hogy segítsek neki munkalapot írni. Éjjeles volt, én délelőttös. Reggel hatkor matattam a gépem computerében, ő hang nélkül beállt mögém. Véletlen jobbra néztem, ő ott állt három centire tőlem.
én: - Láttátok reggel, hogy jött munkalapot írni?
Attila: - Persze, azon röhögtünk. Ha nem fordulsz meg, még most is ott állna.


Fonnám Viki haját, de mondom neki, hogy a lófarkát esetleg gumizza újra, mert fura.
megtapogatja: - Ja, ez így gáz.
én: - Eléggé.
Viki: - Te rosszabb vagy, mint én!


Feri bá: - Tudjátok, lányok, vén kecske is megnyalja.
mi egyszerre: - Nyalná...


Feri bá: - Pedig a nyelvem még nagyon jó.
én: - Amíg a Viki ki nem tépi.


Misi bácsi szabin van, így Feri bával vagyok (ráadásul 12 órában). Rájött, hogy elég pozitív dolog, ha a diáklány mindent megcsinál helyette, és pontosabb mintát gyárt, mint ő eddig valaha.
Feri bá: Te... figyelj... nem lehetne, hogy szépen átnyergelj az én műszakomba?


Délutánra visszajöttek a kemencések. Gézabá téglát pucolt, már kb. négyszer jött oda hozzám, hogy a töröttet kirakja-e, én mindig elmagyaráztam, hogy hagyja bent, majd Viki kiválogatja.
Misi: - A Mókusbácsi feltűnően sokat mászkál hozzád.
én: - Igen, mert érzi, hogy én jóindulatú vagyok, és segítek neki. De még egy téglát odahoz, megölöm.


én: - Géza bácsi, nagyon szépen kérem, amit most koptat, tudja, amit az Öreg nem enged koptatni... Azt be ne írja a munkalapra.
Géza bácsi: - Nem, nem írom.
Feri bá: - Az Öreg se olyan hülye, hogy ne jöjjön rá.
Géza bácsi: - Megmondjuk, hogy a manók csinálták!
én: - A Pumukli.
Géza bácsi: - Vagy a hupikék törpikék!
én: - Vagy a Rumcááájsz!
Misi: - Zsák a foltját, bazmeg...


Géza bácsi kitalálta, hogy koszosak a raklapra való farost lemezek, és ő le fogja mosni őket. (Ez egy elég nagy faszság.)
Misi: - Úgy kéne, hogy kiteríted őket az udvarra, és megvárod az esőt.
én: - Vagy slaggal végig tetszik locsolni.
Feri bá: - Nee mondjátok neki, mert megcsinálja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése