2015. október 30., péntek

Misi: - Mit tervezel estére, Évike?
én: - Vodkát fogok inni.
Misi: - Kivel?
én: - Egyedül.
Misi: - Szexet nem tervezel?
én: - De. (felragyog az arca) Azt is egyedül.


Akartam szerezni egy az enyémnél hosszabb bakelit pálcát, de nem találtam. Misi bácsi hozott nekem odaátról egy jó métereset.
én: - Ekkora nem kell ám.
Misi bácsi: - Jól van, de ebből akkorát törsz, amekkorát akarsz. (meglepődök, mert én fűrészelni szoktam)
én: - Török?!
Misi bácsi: - Nem. Magyar.


én: - Egy tízes skálán mennyire vagyok idegesítő?
Misi bácsi: - Á, ne aggódj, alig több nyolcasnál...


én kezemben egy szikével meg egy csővel: - Légyszi vágjon le nekem ebből.
Misi bácsi: - Nem.
én: - Jó, akkor levágom én. De itt fogom csinálni a nagygép előtt, hogy magának kelljen összetakarítani a vért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése