2015. október 30., péntek

Pár a gyakorlatról, mert azért oda is járok (idősek otthona, a lakóknak a titoktartás miatt nem az a nevük, ami írva vagyon).

Bea (szocmunkás): A múltkor éreztem meg, mi az a szociális véna... Beszéltem a Nikolnak, hogy nem tudom, a Kati néni, meddig bírja még elviselni a fájdalmat, meg az emberi tűrőképesség határai... ő meg felnézett az étlapból, és megszólalt, hogy szerdán borsos tokány lesz az ebéd.


Bea: Reggeliosztáskor kérdezte az Erzsi néni, hogy tudok-e olyan fájdalomcsillapítót, ami erősebb az Aleve-nél. Hát mondom... két Aleve.


A nővérszoba fölötti szobát tatarozzák, annyit hallunk, hogy valamilyen szerszám tök változatos hangokon bömböl folyamatosan mint a sátán legkedvesebb hangszere.
én: - Most nem azért, de az Ernő mit ad elő fölöttünk?
Jutka: - Nem tudom, de szerintem ez okoz neki perverz örömet...


Bea: Éva, nagyon hasonlítunk egymásra. Én is cinikus pöcs vagyok...


Tündi: - Légyszi írd össze, mit vettetek meg mennyibe került, és add oda a Nikolnak.
én: - Írhatom ilyen kis sárga cetlikére? Vagy ennek mennyire kell hivatalosnak lennie?
Tündi: - Háát... inkább írd erre. (nyújt egy ugyanolyan fehér cetlit) Ez sokkal hivatalosabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése