2015. október 29., csütörtök

Hárman ülünk az öltözőben, Misi úgy érzi, okvetlen viccelődnie kell a "kislány a fiúöltözőben" szitu miatt. Misi bácsi elindul vissza dolgozni, mennék én is, de Misi nem enged ki az ajtón.
kiabálok: - Misi bááácsiii!
ő visszaordít: - Hagyd magad, előbb szabadulsz.


Misinek nagyon bonyolult rendszer szerint kellett lecsomagolnia kurva sok mindent. Az első egy órában futott ide-oda és vakarta a fejét.
odajön hozzám fél négykor: Eddig aggódtam, hogy el ne csesszem, de most megittam egy kávét, és rájöttem, hogy beleszarok az egészbe.


Misi: Csak azt tudnám, miért szeretitek ennyire a Gézát. Te naponta ötször elmondod, hogy milyen cuki, a Viki meg... Egyik nap a Géza valamit rosszul csinált, a Viki odament hozzá, megmutatta neki, Bácsika, ezt így kell csinálni. Rá tíz percre megint szarul csinálta, Viki visszament: Bácsika, úgy tessék csinálni, ahogy az előbb mutattam. Ha meg én véletlen nem jól fogok meg valamit, akkor az van, bazmeg, hogy ne szerencsétlenkedj már te fogyatékos fasz.


Kajáltunk, Misi bácsi addig ajánlgatta az erős paprikáját, míg bevállaltam egy kis karikát. Nyilván taknyom-nyálam egybefolyt és majdnem sírtam is.
Misi: - Mit műveltél ezzel a leánnyal?
Misi bácsi morog: - A francba, igazán vághattam volna neki egy rendes szeletet...


Géza bácsi: - Ettél már süllőt?
Misi: - Küllőt?


Általában úgy dolgozom, hogy két percet állok Misi bácsi mellett, visszafutok a helyemre, egy perc alatt leszedem a gépeimet, aztán megyek Misi bácsihoz megint. Amikor nála vagyok, vagy a tollával szoktam játszani vagy a szikével. Egyszer odamegyek, kezembe ad egy csavart, amire rá van tekerve egy anya.
én: - Mit csináljak vele?
Misi bácsi: - Ezzel játszhatsz, mással nem.
én: - Miért?
Misi bácsi: - Mert unom azt figyelni, hogy mikor vágod le az ujjad, vagy cseszed el az egyetlen működő tollamat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése