2014. szeptember 19., péntek

Viki: - Kész szerencse, hogy neked nincs tetoválásod.
Attila: - Honnan tudod, hogy nincs?
Viki: - Ki varrna a te testedre? Nem akar senki disznóbőrre tetoválni.
Attila Viki tetoválására mutat: - Miért, hát szamárbőrre is volt, aki elvállalta.


A por leeresztéséhez szét kell szedni kicsit a gépet, Misi bácsi meg szokta engedni, hogy én csináljam.
én: - Leeresztem, jó?
Misi bácsi: - Jó.
én: - Kérek szépen csavarhúzót.
nyújtja felém: - Aztán vigyázni vele.
én: - Mire gondol?
Misi bácsi: - Ne állítsd magadba.


Miranda mindig a jó gépen van, ma unalmában beállt mellém segíteni. Sokkolta, hogy milyen a gépem, pedig magához képest meglepően jó volt. Jön Adri váltani minket.
Adri: - Na, milyen a tíztonnás?
Mira: - Hát én most szedtem az egyiket fél órát, nagyon tapad.
én: - El ne hidd, amit mond!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése