2014. szeptember 18., csütörtök

Megyünk vissza szünetről, Misi bácsi leakad Vikinél beszélgetni. Szabival kérdezni akarunk tőle, kiabálunk, integetünk, nem veszi észre.
Szabi: - Mindjárt küldök neki egy e-mailt.


Hoztak mintának való port, egyik gépre már meg is csináltam belőle a mintát, Misi bácsi épp állt neki a másiknak. Kijön az Öreg, nagy vidáman mond valamit Misi bácsinak.
Misi bácsi odajön: - Az Öreg felfedezte, hogy van új por.
én: - Épp időben.
Szabi: - Már majdnem ki is égett...


Szabi azt játszotta, hogy rázta az asztalt, amikor mértem. Legközelebb elég abszurd számot mutatott a mérleg, megvetően Szabira néztem.
Szabi: Ne nézzél így, bazmeg, még a szememet is levettem az asztalról!


Anyus telefonált, hogy megint előtört belőle az állatmentő.
én: - Misi bácsi. Anyám befogadott egy baglyot.
Misi bácsi: - Mit?
én: - Egy baglyot.
Misi bácsi: - Baglyot.
én: - Azt.
Misi bácsi: - És az mit fog enni?
én: - Mit tudom én. Macskát.


Jövünk ki a gyárból.
én: - Asszem, anyu megy a kórházba tetanuszért.
Misi bácsi: - Miért?
én: - Megszeretgette a baglya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése