2014. szeptember 26., péntek

Kitti meg Juli voltak moziban, ahol Dia dolgozik. Juli halálra unta magát a filmen.
Dóri: - Milyen volt a film?
Kitti: - Nekem nagyon tetszett.
Dia: - Én nagyon röhögtem a Juli fején.


Csörög Dia telefonja, felveszi, beleszól az egyik tanárnő.
Adri: - Jó napot kívánok, K. Adrienn vagyok az X Főiskoláról, a kisgyakorlat ügyében telefonálok.
Dia: - Ööö. Szia Adri, Dia vagyok.
Adri: - Dia? Hú, akkor lehet, hogy rossz számot hívtam?
Dia: - Nézd, Adri, ez lehet.


Körbeülős, csopitepis óra. Játék: mi lennél, és mi nem lennél.
Dóri: Állatok közül nem lennék majom, mert azok idegesítenek. Növények közül petúnia nem lennék, ...mert azok is idegesítenek.


perverzúr meséli, hogy elég gyatra dogát adtam be tavaly: Az Éva dolgozatán nagyon gondolkodtam, hogy elfogadjam-e. De én tudom, hogy az Éva ennél többre képes, mert egy nagyon okos kislány. Ezért megbuktattam.


Ülök szockutatás 3-on.
perverzúr: - Éva, így, hogy nem sikerült teljesíteni a szockutatás 2-t, felveheti ezt egyáltalán?
én: - Hát nagyon bízom benne...


tanárnő: - A legjobb gyógyszer a kiégés ellen a....
Juli: - Sör.


Kitti Gyűrűk ura-buzi.
én: - Megnézették velem az első két filmet, és szar volt.
(nagyon csúnyán néz)
én: - Úgy értem, nem ragadott magával a világa, ami - meg kell hagyni - gyönyörű.
Kitti: - Szép mentés.


tanár úr: - Ne tudjátok meg...
Juli: - Akkor ne mondja el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése