2014. augusztus 8., péntek

János bácsi először tegnap éjjel találkozott azzal, amiről eddig csak a rémmeséinket hallotta: a kifejezetten rossz porral.
reggel morog: Kettőkor már azt hittem, átmegyek az alapanyagba és megverek valakit.


Miranda: - Fáradt vagyok. Apu, te tegnap otthon döglöttél, én meg itt güriztem!
Attila: - Ne hisztizz már, sütöttem neked palacsintát, mire hazaértél!
Miranda: - Hát még jó...!


Miranda: - Szerintem álljunk le, verjünk inkább lapkát.
én: - Jól van. Menjünk is be az Öreghez, hogy úgy döntöttünk, nem mennek tovább a gépek. Hagyunk elég tokot délutánra meg éjszakára.
Miranda: - Pontosan. Nem kell megköszönni.


Szabival szokás szerint egymás vérét szívjuk, hogy miért állnak össze a nyüves lapkák.
Misi bácsi közbeszól: Én azt mondom, hogy semmi gond nem lenne vele, ha nem lenne kiégetve.


Attilának csörög a telefonja, mire felveszi, elhallgat.
morog: - Te is kapnád be a faszomat, hogy lerakod...
Miranda: - Ki volt az?
Attila: - Anyád.


A lakatosok tizenketteznek. Kettő után már utcai ruhában visszamentem elköszönni.
széttárt karokkal vigyorogva megyek Misi bácsi felé: - Hétvége vaaan!
Misi bácsi: - Ja, valakinek már az van...


Apu már itthon van. Anyus is itt volt, amikor hazaértem, tizenöt perc múlva mindenki idegbeteg volt.
anyus kintről üvölt: - Holnap reggel mit kell hozzak?
visszaordítok: - Frontint, baszd meg!


(Apunak van 300 darab autómakettje) Anyus a kezében apu zárójával áll.
anyus: - Ezt rárakhatom az autóidra?
apu: - Nem!
anyus: - A nagyokra rárakhatom?
apu: - Nem!
anyus: - De Misi, ez két A/4-es lap!
apu: - Nem!


Végül a szekrény tetejére rakta fel.
anyus: - Itt lesz fent. Ne felejtsétek el. De ha egy fuvallat beviszi a szekrény mögé, öngyilkos leszek.
apu elkezdi teli tüdőből fújni a papírt


Amikor hazaértem, nekiálltam kávét felrakni, de fél óra múlva még nem jutottam a végére. Végre öntöm a főzőbe a vizet.
anyus: - Jé, lefőzöd a kávét?
én: - Miért?
anyus: - Hát már mindjárt reggeledik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése