2014. augusztus 12., kedd

Attila: Egyszer részegen a vécé helyett a gyerekszobába mentem éjszaka, és a szekrénybe akartam hugyozni. Szétszórt legón állva.


elordítom magam: - Mit tudunk a lapátról? (értsd: hol van)
Attila visszaüvölt: - Világoskék, jó széles és van nyele!


Misi: - Van a templomban az a... hogy hívják azt... tudjátok. Be kell bújni a ketrecbe és akkor a pap feloldoz!
én: - .... Gyóntatófülke...?
Misi: - AZ!


Misi meséli, mi minden volt régen a faluban.
én: - Tánciskola nem volt?
Misi: - A szomszéd faluban volt! Jártam is oda. Csak aztán meguntam, mert mindig a Molnár Ferivel kellett táncolnom...


Kb. huszadszor szólok be tíz perc alatt valamelyik Misinek a piával kapcsolatban.
Misi: Évi, szerinted mi alkohoMiskák vagyunk?!


Misi: - Éva, azt mondja meg nekem, mi baja!
én: - Mi van?
Misi: - Mondja meg, mi baja!
én: - Misi bácsi, maga szerint mit szeretne a Misi?
Misi bácsi: - Ezt most én se értem.
Misi: - Mondja meg, mi baja!
én: - Semmi!
Misi: - De. Egy város.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése