2014. augusztus 7., csütörtök

Mesélem, mi mindent találtam apu régi szobájában, ahova most beköltöztem.
én: - Volt a polcon egy Wartburg légszűrő. Húsz éve nincs meg a Wartburgunk.
Misi: - Lehet, hogy pont most akart venni egyet.
én: - Akkor kell vennie hozzá légszűrőt is, mert kibasztam.
Misi bácsi: - Adok neki egyet, nekem is ott van vagy négy.


Misi: Nálunk nyaral az unoka. Az tegnap mindent megöntözött a farönktől a kismacskáig.


Misi bácsi nyújt felém egy nyers téglát: - Vidd haza.
én: - Aztán minek?
Misi bácsi: - Faragd ki, hozd vissza, kiégetjük. Vagy keresünk nagy téglát, és faragunk belőle faterodnak egy farost.


Most minden tokra papírt kell rakni, hogy lehessen tudni, ki csinálta. A papír viszont a kemencére rakáskor lekerül, tehát mire kiég, senki nem tudja, melyik kié.
Szabi: Remélem, az Öreg nem kérdezi meg, kiét hova raktam föl. Bár akkor úgyis rámutatok, hogy az azé, ez ezé. Ja, hogy felírva? Felírva nincs, mert ezt most pont megjegyeztem.


Misi bácsi jön vissza a kemencésektől: - Az Öreg csak nem hagyja őket unatkozni, kitalál nekik valamit.
én: - Most épp mit?
Misi bácsi: - Huszonötször három milliméteres faékeket vágnak dekopírfűrésszel.


Misi kínjában szikével formálgatja az éket, én nyilván röhögök rajta.
én: - Ez még túl hosszú.
Misi: - Ennyinek kell lennie, 25x25x3-as.
én: - És szerinted ez hogy 25?
Misi: - Tudod mit? Faragd te!


Szünet, ülünk egy raklapon, Szabi jön oda egy léccel meg a dekopírral.
Misi bácsi kiveszi a kezéből a lécet: Neki ne állj itt nekem zörögni, mert hátba váglak ezzel a szarral!


Misi bácsi: - Csináld szikével.
Szabi: - Nincs szikém, ma már kettőt tönkre basztam.
én: - Ott van egy a Misi kezében, idehozzam neked?
Szabi: - Annak meg olyan az éle, mint a tenyeremnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése