2013. november 23., szombat

Nővérem lakásfelújítás közepén van. Az egyik szaki őt odarángatta reggel hétre, de a bácsi késett egy órát.
Szilva morog: De akkor miért nem mond nyolc órát? Mondom te nem szeretsz aludni, ember?

-------

Szilva: Felhívott, hogy hány centi a mosógép. Elmentem a boltba, megmértem. Van a táskámban három colstok.

-------

pszichiáter: - Maguk szerint mit kéne csinálnom a drogossal, aki az osztályon fekszik?
Ákos: - Esetleg megmondani neki, hogy használhatja, de ésszel?
pszichiáter: - De nincs rá pénze. Vegyek neki?

-------

pszichiáter: Megmondtam az ápolóknak, hogy dugják el a telefonjaikat, ne hagyjanak elöl értéket, a kölyköt meg megkértem, hogy a Golfom marad.

-------

Juli: Ferge-mostfigyelj-Zsuzsa.

-------

Éjszakás műszak vége.
Edina: - Kilencre megyek iskolába. Te?
én: - Nyolcra.
Attila: - Ti innen mentek iskolába?
mi: - Igen.
Attila: - Iskolába? Innen?
mi: - Igen.
Attila: - Akkor szerintem orvoshoz is menjetek, mert ez nem normális dolog.

-------

Az új lakatos bácsi nekiállt szerelni a gépemet, közben eléggé elvesztette a fonalat.
Gábor bácsi: - A Misi ilyenkor mit szokott csinálni?
én: - Leginkább kurvaanyázni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése