2013. november 29., péntek

Eljött az idő, hogy most már tényleg meg kell írnom egy beadandót, aminek szeptember volt a határideje.
én: - Dia, hány oldalnak kell lennie?
Dia: - Asszem négy.
én: - Juli. Mennyi idő alatt tudok megírni négy oldalt?
Juli: - Attól függ, van-e hozzá kedved.
én: - Nincs!
Juli: - Akkor háromtól hat évig.

-------

Ramival meg Adrival éjszakáztam. Elmegyek Rami gépe mellett a mérleghez, mennék vissza az enyémhez, ehhez el kell mennem Adri mellett is.
Rami megállít: Évi, légyszi mondd meg neki, hogy ne tartsa úgy a kezeit, mint valami pincsikutya, mert levágom.

-------

Rami nézegeti az irataim: Jé! Ja, nem. Hirtelen azt hittem, jogsi. Meg akartalak dicsérni. Pontosabban le akartalak baszni, hogy nem is mondtad, hogy van.

-------

Misi bácsi délelőttös.
meséli: - Tegnap hazavitt az Öreg. Délután hatkor.
én: - Mi a picsát csinált itt bent hatig?
Misi bácsi: - Hát a nagygépet.
én: - Nem maga, ő.
Misi bácsi: - Ő is.
én: - Mit kellett ő ahhoz?
Misi bácsi: - Nézni.

-------

Az Öregnek nagyon agybajosan indult a nap, mert a nagygép már egy hete szar volt, futkoztak összevissza. Tízórási szünet, bejön az ebédlőbe, halljuk, hogy zörög a kávégéppel (mi tudtuk, hogy nem működik).
rájön ő is, morog: Nem hiszem el. Ezt a szart is már kitolom az udvarra...

-------

Miki (új srác) az Öregről: Egyből tudtam, hogy ő a főnök, mert egyedül az ő ruhája volt tiszta.

-------

Józsi bácsi nagyon idegesen bejön az ebédlőbe szünetben: - Eszti! Miért vetted le a gépről a burkolatot?!
Eszti affektálva teszi a hülyét: - Mi az a burkolat?
Józsi bácsi: - A fém burkolat, ami a kar mögött van. Miért vetted le?
Eszti: - Azt se tudom mi az!
Józsi bácsi: - Ne akarj már átverni, miért vetted le?
Eszti: - De mi az a burkolat?
megunom: - Az a baszás a gép jobboldalán, amin a papírok szoktak lenni.
Józsi bácsi három perc hatásszünet után: - .... Igen. Kösz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése