2013. november 15., péntek

Dávid a szomszéd gyárból: - Misi bá, mi a különbség a kerámiagyár meg az őrültek háza között?
Misi bácsi: - Szerintem semmi.
Dávid: - A telefonszám.

-------

Misi bácsi befejezi a gép szerelését, totál gépzsírosan megáll: Jó, hogy az ember alig lesz koszos.

-------

Páran időnként nem teljesen valós számot írnak be (mert bekamuzzák vagy mert nem tudnak számolni).
Edina: De ez szemétség. Például ő pihenget egész éjjel, te meg a tíztonnás mellett elrohadsz.

-------

Előzmény: ha Józsi bácsi targoncázik, leállíttatja a gépet, a mellette levőt is, és elküld jóval odébb. Ez egyedül benne merül fel (plusz egyedül ő életveszélyes a targoncával).
Misi bácsi ül a targoncában, én a féltonnás konténer alatt bujkálok, mert megkért, szedjem le a papírt, hogy ne kelljen kiszállnia. Leveszem, ő felemeli a cuccot, én átsétálok alatta a helyemre.
Misi bácsi: Szóval ilyenkor kell leállítani mindent és elmenni messze?

-------

Eszti gépe nagyon hülye hangokat adott ki. Megyünk be szünetről.
Misi bácsi: Megnézem neki, mert már engem idegesít, hogy csikorog.

-------

Misi bácsi azzal büszkélkedik, hogy sose cseszi szét téglapucoláskor a kezét/kesztyűjét.
én: - Nekem azért pár ujja ki szokott szakadni a kesztyűnek, mert odacsípem.
Misi bácsi: - Mert rosszul fogod.
én: - Vagy mert általában a maga kesztyűjében csinálom, ami meg kétszer akkora, mint a kezem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése