2013. október 6., vasárnap

Dia köhög.
tanárnő: - Tessék?
Dia: - Megfulladok!

-------

Juli: Én szarból is tudok semmit csinálni.... Semmiből is szart. Nem, így sem jó.

-------

pap úr: - Mik az őselemek?
Juli: - Tűz, víz, repülő.

-------

pap úr: - Mennyi négyszer kettő?
Juli: - Huszonhat.

-------

pszichiáter: Van egy pulim. Nem szívleli az apró állatokat. Mondhatni elpusztítja őket.

-------

Közös óra az elsősökkel, köztük Viktorral. Kiselőadás után a tanár kéri, hogy fogalmazzunk meg kritikát, mit kéne máshogy.
Vektor kb. ötödik ötlete: - Az előadó rakhatna be videót, ezzel is időt adva magának, ...
Juli: - Hogy szaladgáljon.

-------

Amúgy környezet és társadalom az óra, az egyik előadás a felmelegedésről szólt.
Vektor: - Hangosabban kéne beszélni.
Juli: - "OLVADNAK A JÉGTÁBLÁK!"

-------

Vektor: - Lehetne zenei aláfestés is.
mi már sírva röhögünk
Juli: - Füstgép is kéne.
Dia: - Pantomim.
én: - Szerintem egy lovacskás bábbal kéne előadni.

-------

Juli: - 3D-ben kéne kivetíteni.
Vektor hátrafordul: - Azt is meg lehet oldani.

-------

Globális felmelegedés, mi lesz a vége.
Szandra: Elölről kezdjük a törzsfejlődést. Alig várom!

-------

Látunk egy dupla babakocsit.
Dia: - Ooh. Ha nekem ikreim lennének, olyan kocsijuk lenne, hogy egymás mellett legyenek.
én: - Ha nekem ikreim lennének, felgyújtanám magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése