2013. október 5., szombat

Az egyik gép, amit szedek nem ment, mert du. elromlott, ezt újságolja Rami.
én: - Megint unatkozni fogok éjjel. A múltkor már Titanicot meg mentőcsónakokat hajtogattam.
Laci bá: - Az egy dolog. De berendezte az egészet szépen a sóba. A Titanic így ferdén állt ki belőle. Mondom az mit csinál? "Süllyed."

-------

Rami: - Jó, hogy jéghegyet nem csináltál.
én: - Csináltam. Lapkából volt.
Rami: - Neee.

-------

Előzmény: a nagygépen van érzékelő, ha benyúlsz, abban a pillanatban leáll.
Azzal szórakoztam, hogy dobáltam Misi bácsit papírrepülővel, egyszer véletlen berepült a nagygépbe, amit Misi bácsi szedett. A gép leáll.
Misi bácsi: Jó ez a gép. Érzékeli az ellenséget.

-------

Reggel kicsit korábban jöttünk ki, mint szoktunk, Marika néni majdnem tíz perccel utánunk érkezett meg az alsó buszmegállóba.
Marika néni: - Ej, de korán vagytok!
Misi bácsi: - Hát ma ünnep van.
Marika néni: - Milyen ünnep?
Misi bácsi: - Nincs az Öreg!

-------

Marika néni: - De kiblokkolni akkor sem szabad előbb.
Misi bácsi: - Nem blokkoltam ki előbb, hatkor még az öltözőben voltam.
én: - Dehogy volt hatkor az öltözőben.
Misi bácsi: - A Zsoltit kérdeztem meg, hány óra, azt mondta, pont hat.
én: - Szerintem magát átbaszták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése