2013. október 11., péntek

Bánk: - A harmadéveseket kérdezem: miben maradtak Piroskával?
N. Tomi: - Igen.

------

Dia sóhajtozva lapozgat egy magazint.
én: - Mit csinál?
Juli: - Orgazmusa van.

------

Kérdezzük, milyen számonkérésre számítsunk.
pszichiáter: El tudják képzelni rólam, hogy végigolvasok 18 dolgozatot?

------

Valaki kérdez valami témába nagyon nem illőt.
pszichiáter: Akkor tisztázzuk. Először is Veszprémben vagyunk, egy főiskolán.

------

Vektor minden áron a gyomormosáshoz akar eljutni.
pszichiáter: - De miért enne valaki patkánymérget? Megkívánja?
én: - Én is megkívántam, amikor Viktor megszólalt...

------

pszichiáter: Klebelsberg Kuno. Tudják, Hoffmann Rózsa nagypapája.

------

óra elején perverz úr: - Lassan csendesedjenek el.
Juli: - Mit türelmetlenkedsz, bazmeg, késtél negyed órát!

------

Szabina adott nekünk a sáláról egy fekete szőrgombócot, azzal játszottunk egész órán.
Szabina ránk néz: Tudtam, hogy örülni fogtok neki, gyerekek.

------

Épp egy kishajót akartam beletenni Juli fülébe, amikor perverz úr jelentőségteljesen rám nézett, aztán tartotta tovább az órát.
én később: - Rendes volt.
Juli: - Igen. Meg is alázhatott volna mindkettőnket nagyon könnyen.

------

Ramival állunk elszörnyedve egy baromi nagy pók fölött.
én: - Laci bácsi, intézkedjen!
Laci bá: - Mit csináljak vele?
én: - Hát mondjuk vigye ki!
Laci bá: - Hülye vagy? Én hozzá nem nyúlok.
Rami: - Jézusom, milyen férfiak vannak itt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése