2013. július 11., csütörtök

Éjjel szarul voltam.
Rami: - Ha kell valami, szólj! Tanultam elsősegélyt. Bár kurvaszar voltam belőle...
Máté (Jázmin tesója): - Hagyjad, szerintem ő ellátja magát.

-------

Misi bácsi mesél egy olyan hullámvasút szerű pörgő-forgó vidámparki játékról, ami elég hánytatós.
Rami: - Na, olyanra kéne most felültetni az Évit.

-------

Meggyet szedünk. Kiszámolom, hány kiló van. Apu nem bízik benne, hogy annyi, lépésről-lépésre el kell mondanom, hogy kaptam azt az eredményt.
én: - Nem igaz, senki nem hiszi el, hogy tudok számolni!
apu: - Hát nem.
én: - És még mindenki paraszt is velem!

-------

Apu mostanában "az öreg"-ként emlegeti Misi bácsit.
én: - "Öreg"? Fiatalabb nálad két évvel.
apu: - És? Nem mondtam, hogy én fiatal vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése