2013. július 12., péntek

Misi bácsi bent maradt délelőttre is, mert át kell állítania odaát a nagygépet.
Misi bácsi éjfélkor: - Na, egész gyorsan megy az idő.
én: - Ja, ez a két óra...
Misi bácsi: - Még kiöntögetem azokat a szarokat, ez a kettő is hamar elmegy.
én: - És akkor már csak 12 van hátra.
Misi bácsi lelkesen: - Ja!
én: - Többek között az optimizmusáért bírom magát.

-------

Lesz egy hét leállás júli végén, Ramival nem túlzottan örülünk ennek.
Misi bácsi: - Mondjátok meg, hogy jönni akartok. Szerintem kitalálna nektek valamit. Téglapucolás, válogatás...
én: - Válogatok én szívesen.
Rami: - Én meg majd dirigálok.

-------

Misi bácsi szép csendben bejön az étkezőbe, leül.
Rami: - Mi van, Misi bácsi?
Misi bácsi: - Mert?
én: - Olyan szomorúan néz.
Rami: - Mondjuk én se lennék boldog, ha tizenhat óráznom kéne.

-------

Reggel. Annyit látok, hogy az Öreg, Misi bácsi meg Józsi bácsi állnak egy rakáson, az Öreg nagyon mondja a magáét, aztán Misi bácsi fülig érő szájjal elsiet és sürgős keresnivalója akad a szerszámos kocsijában, hogy ne legyen túl feltűnő, hogy ilyen vidám.
én: - Na, mit vigyorog?
Misi bácsi: - Két perce nincs itt, de már baszogatja a Józsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése