2017. június 13., kedd

Marcsi az ablakban szokta tartani a kenyérkéjét, előfordult már, hogy kidobni valónak néztük.
Marcsi: - Ideraktam a zsömlém, jó?!
én: - Igen.
Magdi: - Miért mondod az Évinek?
Marcsi: - Már mindig mondom, mert a lányok ki szokták dobni.
én: - Mi az, hogy szoktuk?! Kétszer dobtuk csak ki...!


Marcsi a büféből mindig tíz deka húszezrest kér.
Zsuzsi: - Megyünk a büfébe, kérsz valamit?
Marcsi: - A szokásosat.
én: - Egyszer tényleg hozunk neked, csak akkor sajnos elvesztesz két munkaerőt, mert minket elvisz a nínós autó.


Beteghordó fiúk jöttek reggel egy hordággyal, Zsuzsi takarítós kocsija az út közepén, frissen kárpitozott székek mindenhol, szóval káosz a folyosón.
Gábor: - Mi van ezen a folyosón?!
Zsuzsi: - De legalább meghívtam nektek a liftet.
Gábor: - Mire jövök vissza, légyszi moss is fel jól, hogy elcsússzak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése