2017. április 20., csütörtök

másik osztályos nővér: - Szia, az előbb telefonált nektek a főnővérem, hogy szeretnénk elkérni a mullvágó gépet.
Andi: - Igen, én vagyok!


Röhögünk, Viola hátbaveri Anitát.
Anita: Nyomkodd má' meg a hátam, ha már úgyis ott tapsikolsz.


Viola: - Évi, tudsz jönni a bácsihoz?
én: - Miért kell menni? Szar helyen van?
Ibolya: - Szépen megfogalmaztad a problémát.


Bolondok háza van, tele az osztály. Ebédet osztok, egyik nénit megkérem, hogy ne egyen, amíg nem mértem meg a vércukrát. Bemegyek a mérőért, kiderül, hogy egy másik néninek kell mérnem.
én: - Ne tessék haragudni, nem mérek cukrot, egyen nyugodtan.
néni: - Hogyhogy?
én: - Menet közben kiderült, hogy hülye vagyok.


Ibolya: - Lemegyek a laborba.
Andi: - Vigyél magaddal telefont, hogy ha valami történik, fel tudjalak hívni!
Ibolya: - Andi, mi történne?
én: - Mondjuk Andikának elpattan egy idegszála.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése