2016. május 20., péntek

Viki este bejön: - Rózsám, te ma tíztől vagy, vagy tizenkettezel?
én: - Tíztől. Nem kell lebaszni.


én: - Reggel mondom az Öregnek, hogy jövő héten nem tudok jönni pénteken. Azt mondja, mi az, hogy nem tudok jönni?!
Viki: - Én mondtam. Bevállalsz mindent, aztán most meg már elvárja. De amúgy meg mi az, hogy nem tudsz jönni?!


Még este műszak előtt sajtoltam a nagygépen Misi bácsinak. Misi beszólt, hozzávágtam egy téglát (a legvékonyabb téglánkat, 6 mm vastag, nem kell megijedni). Viki műszak elején odamegy hozzá, fél perc múlva jön hozzám, röhög, mint az állat.
Viki: - Na, mi volt? Hátba dobtad egy téglával?
én: - Ja. Elég hamar elkezdett panaszkodni...
Viki: - Ne viccelj, mondtam neki, hogy szia, az volt a válasz, hogy "az Éva hozzámvágott egy téglát".


Viki: Azért az egyért kell lebasszalak, hogy nem égetett volt, és nem ötvenes tégla.


Misi: - Távozz tőlem, sántán!
Misi bácsi: - Mit mondtál? Távozz tőlem, sárkány?
én: - Nem. "Sántán." Szóvicc, éééérted.
Misi bácsi: - Csak mert a sárkány is illene...


Bejött egy baromi nagy pillangó, nagy nehezen befogtuk egy dobozzal. Nézzük, találgatjuk, milyen fajta, jön oda Géza.
Viki: - Na, Géza, maga okos. Micsoda ez?
Géza: - Repülő kutya!


Géza: - Ja, ez pillangó? Azt hittem, denevér.
Misi bácsi: - Azt könnyebb elfogni, csak bele kell világítani a szemébe zseblámpával.
én: - Igen, a két dobozzal rohangáló picsa mellé még kellett volna egy idióta, aki zseblámpával próbál rávilágítani.
Misi: - Gondoltam rá...


én: - Te Misu, ha nem veszel vissza az arcodból, keresek egy nagyobb téglát!
Viki: - Tudok segíteni.


Géza: - Tegnap viccelődtem a Tamással, hogy tudja-e, melyik egyetemre járt az Öreg.
én: - Öhm... És mi volt a poén?
Géza: - Kitaláljátok, melyik egyetemre járt?
Viki: - Géza, maga tudja?
Géza: - Nem.
Viki: - Hát akkor találgathatok én itt napestig!


Géza: - Azt vettem észre, hogy a lábak össze vannak keverve. Össze van keverve a régi meg az új.
Viki: - Igen, kedvesem? És ki keverte össze?
Géza: - Én.


Három hetente egyszer éjjelente együtt a szupercsapat (Viki, a Misik, Gézu, én), ilyenkor kicsit szabadabban értelmezzük a "szünet" fogalmat (akkor megyünk ki, ha Viki vagy én úgy gondoljuk, hogy ideje volna már). Ülünk kint négy perce, Géza sehol.
Misi: - Géza tudja, hogy szünet van?
én: - Mielőtt kijöttünk, megbeszéltem vele.
Viki: - Az nem jelenti azt, hogy tudja.


Misi még hajnalban is látványosan fájlalta a hátát.
én: - Misu, ne tedd már a fejed!
Misi bácsi: - Azért ha élével odabaszol egy hatos téglát, az azért tud ám fájni.
én: - Próbáltam lapjával dobni. Az más kérdés, hogy nem sikerült.


én: - Gézám, este mikor jött?
Géza: - Helyijárattal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése