2016. május 26., csütörtök

Tamást hétfőn elküldte az Öreg. Géza jön be másnap reggel.
Géza: - Hol a Tamás?
Attila: - Kirúgták.
Géza: - Ja! Azt hittem, szabad keddes.


(Tamás már sokadik alkalommal érkezett piásan dolgozni, csak most hétfőn kicsit jobban túltolta a dolgot, mint kellett volna, ezért baszták ki.) Erről beszélünk másnap. Csend, mindenki néz maga elé.
Misi bácsi felröhög
én: - Mi van?
Misi bácsi: - Tegnap támogattam kifele a Tamást, így végigmért... aztán megkérdezte, hogy "mér' vagy olyan szomorú?"


Vittem nekik csokikát. Odaadtam Vikinek meg a Misiknek, elmentem a csarnok túlfelére, odaadtam Gézának, visszaérek a helyemre.
Viki: Nézzed bazmeg, felét már meg is ette. Én még meg se néztem, ennek már bent van az arcában...


Viki: - Géza, kamerás mobilja van?
Géza: - Nem. Thomson tévém van.


Az Öreg egy velünk folytatott, kb. tíz mondatos dialógot háromszor szakított meg telefonálással.
Öreg: Na, akkor a mintát légyszi... (rezeg a telefonja, ránk néz) Még egyszer megszólal, földhöz baszom!


Viki: - Éva, Misi! Egy kérdésem lenne: miért van ráírva a szikére alkoholos filccel, nagy betűkkel, hogy "rokkerkék"?
mi összevigyorgunk
Viki: - Nem, tudjátok mit? Nem akarom tudni!


Holnap és szombaton nem dolgozom, mert megyek Pestre, ezért Viki és az Öreg nagyon morcosak.
Öreg: - Éva, akar jönni szombaton?
én: - Mondtam már, hogy Pesten leszek.
Öreg: - Pénteken lesz Pesten!
én: - Igen. Meg szombaton is.
Öreg Vikire néz: - Tiszta Hawaii...
Viki: - Én is elküldtem tegnap a picsába. Mondja meg neki, hogy még nincs felvéve, de ha így folytatja, nem is lesz...!


Viki délelőtt tízkor készülődik hazamenni (éjjeles volt).
Viki: - Na, muci. Mondd meg a Gézának délután, hogy üdvözlöm.
én: - Jól van. Holnaptól meg kitartás!
Viki: - Kössz. Ja, hát neked meg jó hétvégét, hogy baszódnál meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése