2016. május 6., péntek

Bernadett (titkárcsajszi) szólt Misinek, hogy pótolja már a kemencés naplóban az adatokat.
Misi meséli: Azt mondta, hogy hiányosan vannak beírva az égetési segédanyagok, de nem volt igaza. Egyáltalán nem voltak beírva.


Misi fejtegeti, miért kéne vele elmennem dugni.
én: - Misu, szűnj már meg.
Misi: - Esküszöm, én nőnek ennyit még nem koptattam a pofámat!
én: - Koptatnád inkább azt a két raklapnyi hatos lapkát, mindenki jobban járna!


Elvileg délutánosok voltunk, de Misi bácsinak mégis este hattól reggel hatig kellett melóznia. Bejön este, én kettőtől ott voltam.
Misi bácsi: - Na, a Géza hatig van?
én: - Tízig. Én vagyok ma hatig. Reggel hatig.
Misi bácsi megfogja a fejét: - Te lány! Beteg vagy?


Nincsenek diákok, az Öreg minden adandó alkalommal túlóráztatni akar mindenkit.
Misi bácsi: - Kikönyörögted az Öregtől, hogy maradhass?
én: - Ja. Képzeled, mennyit kellett könyörögnöm...


A tizenhat óra után visszamentem ma délutánra. Megyek be elég szétzilált arccal.
Viki köszönés helyett: - Hadd gratuláljak!
én: - Köszönöm. Már vártam. Igazából az lepett meg, hogy reggel nem basztál le.
Viki: - Kurva ideges voltam rád. Elég gyatrán festesz.
én: - Úgy is vagyok.
Viki: - Megérdemled. Te idióta...


Én nulla alvással voltam ma, Misi bácsi két óra alvással. Délután hat óra, ő jön befele.
én: - Fú, de szarul nézel ki.
Misi bácsi: - Azért te se panaszkodhatsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése