2016. március 11., péntek

Vikivel elég kínlódós napunk (hetünk) volt, Misi bácsinak szintúgy. Viki szólt neki, hogy legyen kedves és jöjjön, segítsen neki ládát pakolni.
Viki jön vissza, röhög: Jó'van, azért ennek az arcára is kiült, hogy kurva anyád.


ISO lesz hamarosan, szóval az Öreg egyrészt kettyós, másrészt egész nap a gépek hiányosan töltött papírjait hamisította. Először kirohant, hogy azonnal adjak neki egy pont ugyanúgy fogó tűfilcet, mint a Misi bácsié, aztán hogy adjam oda az én világoskékemet, aztán hogy adjak egy feketét is.
kezében a fekete filccel zihál: - Aki még egy olyan tollat be mer csempészni, amit nem mi adunk, az picsán lesz rúgva!
Viki nekem: - Azt azért szeretem, hogy ilyen kis egyszerű dolgokkal ki lehet akasztani.


én: - Nem akarlak felzaklatni, de nagyon úgy néz ki, hogy én megúsztam az ISO-t.
Viki: - Merthogy?!
én: - Merthogy ugye annyit tudunk, hogy márciusban lesz. Mi jövő héten éjjel jövünk, utána délután, utána meg már szinte vége a márciusnak.
Viki: - Hát jó, hogy bele nem rúgsz az emberbe!


Viki: Éva, Éva, szégyelld el magad! Péntek van, süt a nap, csiripelnek a madarak, te meg önszántadból itt maradsz ragasztani ezt a szart. Ha nem sajnálnám ezt a söprűt, eltörném a hátadon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése