2016. március 12., szombat

Szombatonként kocsival szoktam menni, mert nincs helyi járat, ugyanezen okból az alsó megállónál meg szoktam várni az urakat, akik távolságival jönnek. Ma meglepetésszerűen beparkolt mögém a Misi, hogy akkor enyém a Misi bácsi, ő megvárja Attila buszát, ami később jön. Állunk ott ketten a kocsik mellett.
Misi bácsi jön: Na, mi ez a Suzuki-találkozó?!


Vikit kicsit elkapta a húsvéti dekorációs ékszíj, én nyilván támogatom ebben. Hajnalban roskadozunk az ebédlőben, előttem egy újfajta hímes tojás, Viki bejön.
Misi bácsi: - Na jó reggelt!
én: - Csáá!
Viki: - Az ott milyen tojás?!
én: - Szépen köszönsz, baszd meg.


Misi bácsi: - Mit mondtál a múltkor, mi a tócsi másik neve? Macok?
én: - Aha.
Misi bácsi: - És annak mi a többesszáma?
én: - Mackok!
Misi bácsi: - De azok az állatkertben vannak, Évi.


én: - A Gizi olyan menő dolgokat horgol, én meg semmit se tudok. Nem tudok kötni se!
Misi bácsi: - Én tudok kötni...
én: - Belém...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése