2016. március 3., csütörtök

Misi húz egy raklapot, amikor odanézek, épp lendületből beszorítja magát a béka és egy konténer közé. Felröhögök.
Misi: Éva, könnyen be fogsz tanulni a Viki mellé. Azt már most tudod, mikor kell hátranézni.


Misi: - Misi, neked is van a nyugdíjig még tíz év, nem?
Misi bácsi őszinte felháborodással: - Hát az baszna be!


Tele lett két tokom, elindultam velük Misihez, mert neki kellettek teli tokok.
Misi: - Hányszor mondtam már, hogy ne te cipeld ezeket a nehéz szarokat! Csak szólj, és megyek érte. Ne is szólj, csak ints!
Misi bácsi: - Jól mondja. Ne is szólalj meg!


Géza a koptató melletti kádból elkezdi a csapba merni a vizet egy kancsóval, mi hárman nézzük értetlenül.
én: - Ő most mit csinál?
Misi: - Felkapja a vizet.


Misi: - Ezt a Vikinek ne mondd el!
én: - Nem fogom. Csak az a baj, hogy te viszont el fogod...


Misi énekel nekem.
Géza: - Mi lenne, ha ezt a Vikinek is elénekelnéd?
Misi: - Meghalnék.


én: - Talán már nem lesz nagy hó, ugye?
Misi bácsi: - Én még emlékszem olyanra, amikor április negyedikén rohadt nagy hó volt.
én: - És a hóban vonultak fel, vagy mi?
Misi bácsi: - Nem, csak azért emlékszem rá, mert húsvét volt. Pont egyszerre esett az április negyedike meg a húsvét. Meg a hó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése