2016. március 2., szerda

Géza a kis suta kapkodós mozgásával odarongyolt az Öreghez kérdezni valakit.
Öreg utána: Olyan lendülettel jött ide... Aszittem, belenyal a fülembe.


Vikivel pakoljuk ki a húsvéti dekorációt a faliújságra.
Attila: Egyszer kellett volna a leánynak bevinni az oviba kifújt tojás. Gondoltam menő leszek, esztergáltam neki két fatojást. Másnap megüzente az óvónő, hogy nagyon jó, legyek má' szíves, csináljak még harminckettőt.


Gizi csinál egy horgolt sapis műanyag tojást.
Viki: - Éva, rajzolj neki arcot, mert én erre alkalmatlan vagyok.
én: - Milyen legyen? Kedves?
Viki: - Legyen olyan... olyan bárgyú. Tudod... Mint a Géza!


én: - Misi bácsi, nem szeretne dekopírfűrésszel farostlemezből szívecskéket vágni nekem?
Misi bácsi: - Öhm... nem.
én: - Sejtettem, hogy nem fog kapni az alkalmon...


Odaátról egy vödörszerű valamit elég régóta el akartunk lopni, csak mértani pontossággal a kamera előtt volt. Este hét óra, Misi bácsi hatalmas vigyorral megáll mellettem, fogja a bödönt.
én: - Na! Hogy sikerült?
Misi bácsi halál büszkén: - Megfogtam és elhoztam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése