2016. január 25., hétfő

Reggel.
Öreg: - Éva, mi a helyzet?
én: - Minden fasza!
Viki meghatottan: - Ez olyan, mint én!


Egyik gépem lerohadt, a másikon betanult egy gyerek. Én lapkákat súrolgattam, elég unalmas meló.
Misi bácsi: - Na, jó a munka?
én: - Mint az álom, olyan jó!
Viki: - Neked se jó ám semmi!
én: - Nem hát. Te mondtad: olyan vagyok, mint te.


Elhívtak kemencét rakni. Viki folyamatosan osztotta Misit, ahogy szokta. Misi szépen lerakja elém a tálca téglát.
én: - Ügyes vaaagy!
Viki: - Éva, engem nem érdekel, hogy mit mondasz neki, amikor ketten vagytok, de előttem ne dicsérgesd! Én ezt nem akarom hallani!


én: - A Réka azt mondta, az én hajamban azért nem látszik annyira a kerámiapor, mert szőke a hajam. De az én hajam barna. Vagy nem? Kívülről nem vagyok szőke!
Misi bácsi: - És belülről?
én: - Misi bácsi, maga tudja a legjobban, hogy mennyire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése