2016. január 26., kedd

Műszak vége, mindenki takarít. Nézem a munkalapokat, Réka rosszul írta meg.
én: - Rékácskaa! Az időt légyszi felezve írd be, mert ez így nem jó.
Réka: - De hát tegnap is így írtam.
én: - Igen, és tegnap is láttam, hogy szar, csak nem volt időm belekötni. De szerencsére most van!


én: - Feri bácsi, van arra valami magyarázata, hogy a múlt csütörtöki munkalapját ma találtuk meg?
Feri bá: - Megvan?! Hol volt??
Misi bácsi: - Itt, a tálca alatt.
Feri bá: - Hát a kurva nénikémet!


Feri bának tegnap este elfogyott a pora, átment az alapanyagba, nem adtak neki.
Feri bá: Felhívtam az Öreget, mondom Fater, baj van. Azt mondja, a kurva anyjukat, most azonnal felhívja őket. Én nem akarok túlozni, de két percen belül megjött a targoncás faszi az első konténerrel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése