2015. november 14., szombat

Feri bá szüliapját ünnepelték tegnap.
Misi: A Géza utánunk fél órával ért oda, szó nélkül lerogyott a Feri mellé. Mondom Feri, fordítok magyarról magyarra: a Géza úgy érti, hogy isten éltessen.


Misi: Évi, csapnivaló a segged.


én: Misi, te mindenről a szexre gondolsz. Látsz egy százas szöget, és a szex jut eszedbe. Jó, mondjuk arról kinek nem...


Misi mutat nekem egy lapkát: - Olajos.
elindul, de visszafordul, odaáll mellém a "szarviccetfogokmondani" mosolyával
én: - Ha most azt mondod, hogy "ó, Lajos", én esküszöm az égre, hogy felgyújtalak!


Misi: - Te sose veszel engem komolyan.
én: - Ha komolyan vennélek, már rég szájba basztalak volna.
Misi: - ..... én is téged.


Misi: - Bárcsak fiatalabb lennék, akkor lefeküdnél velem.
én: - Komolyan gondolod, hogy zavar, hogy öreg vagy? Nem érdekel, hogy öreg vagy. Mert ugye öreg vagy...


Kurva keveset aludtam az elmúlt két napban.
én: - Világomat nem tudom már.
Misi: - Látszik.
én: - Kösz.
Misi: - Nem úgy értem. Meg nem gáz, én is zombinak szoktam kinézni, amikor tizenhatozok. Na nem mintha zombinak néznél ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése